CASE STUDY
CASE STUDY
Kasia zgłosiła się do mnie z polecenia – potrzebowała osoby, która z jej pasji to dogoterapii zrobi markę. Dużo rozmawiałyśmy i od razu polubiłyśmy się z miejsca – też jestem zwierzolubem ; )
Nasza współpraca przebiegała kompleksowo. Dla Kasi stworzyłam:
Nazwę marki – Lawendowe Ranczo + proste logo
Nawiązujące do jej ulubionej Lawendy, którą gęsto sadzi dookoła domu, z dodatkiem Rancza, ponieważ pełno jest u niej rozmaitych zwierzaków. Całość brzmi trochę jak Zielone Wzgórze, dlatego tym bardziej nam się podobało – szczególnie, że klientami Kasi są również dzieci.
Stronę www i teksty
Chciałabym, aby teksty pokazały Lawendowe Ranczo jako tzw. miejsce z duszą, w którym warto wypocząć. Kolory, teksty, zdjęcia – wszystko zostało dobrane w taki sposób, aby stworzyć ciepłą, sielankową atmosferę tego miejsca.
Odwiedźcie Czerniewo koniecznie! : )
„ Przepraszam, że odrazu nie odpisałam, ale mnie zamurowało. Kilkukrotnie podchodziłam do odpowiedzi, ale może po kolei. Pani Agato, jest Pani rewelacyjna. (…) Pani Agato, dziękuję ? ? aż się serducho uśmiechnęło, bo Pani ma poczucie estetyki właśnie takie jak ja. Do spisania i jeszcze raz dzięki ? jest Pani wielka. ”