CASE STUDY
CASE STUDY
Piersi w Mieście to jeden z pierwszych prowadzonych przeze mnie fanpage’y. Bardzo chciałam, aby profil był prowadzony z pomysłem – wcześniej posty ograniczały się jedynie do promowania bielizny i w zasadzie nie miały w sobie niczego, co wyróżniałoby butik wśród innych.
Mój pomysł? Babska komunikacja w duchu body positive, która nie tylko w zabawny, ciepły, kobiecy sposób przedstawia markę, ale dużo mówiąc o kobiecości, girl power i kompleksach, przełamuje jedną z większych barier, jakie mają kobiety, zanim pójdą do brafitterek , czyli rozebranie się przed kimś obcym.
Jak wyszło? Całkiem nieźle 😉 Przy praktycznie zerowym promowaniu postów i samego fanpage’a, ilość lajków stale rośnie, a zaangażowanie w posty jest na dobrym poziomie : )
Współpraca z firmą zakończyła się w połowie marca – ostatni post mojego autorstwa pojawił się 14 marca 2019 😉