CASE STUDY
CASE STUDY
Kiedy Emilia napisała do mnie po raz pierwszy, wiedziałam, że to będzie wyzwanie. Minimalizm w przekazie, opisy inne niż wszystkie, coś, co ją zaskoczy – takie miałam początkowe wytyczne do projektu. Emilia mówiła o lampach w kamieniu, o ciepłym świetle na tarasie, o naturze, o hotelach i restauracjach, ale kiedy wysłała mi zdjęcie produktu SMSem, wiedziałam, że muszę mieć na to pomysł. I że na pewno ją zaskoczę! 🙂
Dla Emilii stworzyłam nazwy jej produktów, metafizyczne opisy, hasło główne, tekst „O nas” i tekst na facebooka. Przyglądałam się jej lampom przez długie godziny, tworząc mapę myśli i skojarzeń, chcąc uchwycić w tekstach ich piękno – i tak, powolutku, przeszłam do koncepcji głównej.
A Ty? Co widzisz, kiedy patrzysz na lampy Rock&Light?