CASE STUDY
CASE STUDY
Jagoda szukała kogoś, kto w kilku zgrabnych zdaniach ujmie wizję jej przyszłego sklepu – odda to, co w jej duszy gra, pokaże zamysł, zachęci. Poza samymi tekstami stworzyłyśmy też nazwę sklepu – i to był bardzo udany naming! 🙂
Sprawdźcie koniecznie!
„ZWALIŁAŚ MNIE Z NÓG ????
Jest czad! OMG, jakie cudne. Powiedz teraz, jak mam wybrać, kiedy większość jest taka… moja? Tak, to dobre określenie. Powinnaś dodać naming do swojej oferty – bez dwóch zdań ^^ Szczerze mówiąc liczyłam na jedną nazwę, która złapie mnie za serce i pomyślę „to o tym marzyłam”, a pięć z tych sześciu to strzał w samą dyszkę!Teksty też miazga, są trafione bardzo w punkt, wiem, że ten tekst z prośbą o opinie lekko poprawimy, ale to tak delikatnie 🙂Jest przemega!Poważnie.Ach <3Przeczytałam to zanim zaczęłam pracę i teraz już wiem, że się nie skupię, bo myślami będę przy piżamach…”