Zasady współpracy
Zasady współpracy
Zasady współpracy ze mną są przedstawione w Regulaminie, ale zdaję sobie sprawę, że mało kto lubi czytać regulaminy – nawet jeśli nie są pisane mini druczkiem ; ) Właśnie dlatego stworzyłam podstawowe zasady współpracy, jako pewnego rodzaju podsumowanie i skrót, aby przejść przez ten etap bezboleśnie. Po co takie zasady? Żeby współpracowało nam się przyjemnie, zgodnie i z korzyścią dla obu stron. Gotowy?
Zasady współpracy
Zasady współpracy ze mną są przedstawione w Regulaminie, ale zdaję sobie sprawę, że mało kto lubi czytać regulaminy – nawet jeśli nie są pisane mini druczkiem ; ) Właśnie dlatego stworzyłam podstawowe zasady współpracy, jako pewnego rodzaju podsumowanie i skrót, aby przejść przez ten etap bezboleśnie. Po co takie zasady? Żeby współpracowało nam się przyjemnie, zgodnie i z korzyścią dla obu stron. Gotowy?
Nie przygotowuję bezpłatnych tekstów ani próbek tekstów – wykonywałam takie na początku mojej kariery copywriterskiej, w tej chwili odchodzę od tej praktyki. Po prostu zajrzyj do mojego portfolio albo zapytaj mnie o podobną realizację ; )
Decydując się na moje usługi, oświadczasz, że podoba Ci się moje portfolio – i chcesz mieć podobny styl u siebie. Nie dopasowuje mojego stylu do klientów, zmieniam jedynie słownictwo i ton komunikacji, co widać po tekstach w moim portfolio. Nie potrafię pisać jak ktoś inny, a teksty niezaakceptowane z tego powodu, nie biorę pod poprawki, bo nie mam możliwości ich wprowadzić.
Właściwy termin realizacji zlecenia ustalam po wystawieniu faktury i jest on ważny w przypadku opłacenia jej w ciągu 1-2 dni roboczych – nieotrzymanie płatności może (ale nie musi) sprawić, że termin przepadnie i zostanie wyznaczony nowy. O terminie orientacyjnym informuję w dowolnym momencie, na podstawie bieżącej sytuacji. Bez zaliczki nie rozpoczynam pracy.
Nie pracuję w weekendy ani dni ustawowo wolne, nawet za dodatkową opłatą. – cenię sobie mój czas wolny. I moi bliscy też ; )
Cena uwzględnia możliwość dwukrotnego wprowadzania zmian. Poprawka nie jest jednak tworzeniem produktu od nowa oraz nie dotyczy wprowadzania zmian, które nie zostały przedstawione w momencie zlecenia pracy. Druga poprawka odnosi się do już wprowadzonej korekty, a nie do całości zlecenia. Każda dodatkowa poprawka jest płatna.
Masz 5 dni roboczych na przesłanie poprawek i uwag (o ile nie ustaliliśmy inaczej). Po upływie tego terminu uznaję, że prace zostały przez Ciebie zaakceptowane.
Poprawki należy przesłać na drodze korespondencji mailowej, nawet jeśli zostały omówione również telefonicznie – to podkładka, dzięki której nic nam nie ucieknie, a zmiany zostaną wprowadzone szybciej ; )
Nie jestem ciągle dostępna telefonicznie, dlatego nie udostępniam mojego numeru telefonu na stronie www. Aby ze mną porozmawiać, należy się wcześniej umówić przez e-mail.
Po opłaceniu 100% zlecenia wszystkie prawa majątkowe do niego przechodzą na Ciebie – wcześniej nie możesz ich upublicznić, ponieważ są moją własnością.
Korzystając z moich usług, zgadzasz się na umieszczenie wyników mojej pracy w moim portfolio – odmowa może (ale nie musi) wiązać się z dodatkową opłatą.